SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

argument@argument.com.pl

tel. + 48 (0) 694 019 621

SIEDZIBA FIRMY :

UL. M. KONOPNICKIEJ 26
44-361 SYRYNIA

 

Godziny urzędowania / praca zdalna:


pn. - pt.:  9:00 - 17:00
sob.-nd.: nieczynne

ZAOBSERWUJ

Administratorem PaÅ„stwa danych osobowych jest Argument Joanna Skowron z siedzibÄ… w Syryni (44-361) przy ul. Marii Konopnickiej 26, NIP: 627 254 65 55, REGON: 241379547

 

Administrator przetwarza tylko takie dane osobowe, które PaÅ„stwo sami przekazaliÅ›cie i wykorzystuje je jedynie na podstawie i w celu realizacji powierzonego zadania. Dane PaÅ„stwa przechowywane sÄ… tak dÅ‚ugo jak dÅ‚ugo jest to konieczne do wykonania wszystkich obowiÄ…zków wynikajÄ…cych z umowy, w tym tych okreÅ›lonych w przepisach prawa oraz do dochodzenia roszczeÅ„. NastÄ™pnie dane  sÄ… przechowywane w celach archiwalnych.


PaÅ„stwa dane zostajÄ… przekazywane w trakcie realizacji umowy : przewoźnikom  i podwykonawcom realizujÄ…cym na rzecz PaÅ„stwa usÅ‚ugi oraz biura rachunkowego. Podmioty powyższe majÄ… dostÄ™p tylko do tych PaÅ„stwa danych, których przetworzenie przez nie bÄ™dzie konieczne w celu wÅ‚aÅ›ciwego wykonania umowy. Argument każdej osobie, której dane przetwarza daje możliwość ich sprostowania, usuniÄ™cia lub żądania ograniczenia ich przetwarzania. Osoba taka może też skorzystać z prawa sprzeciwu, prawa do przeniesienia danych, które bÄ™dÄ… miaÅ‚y postać elektronicznÄ… oraz prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Aby skorzystać z powyższych praw, Klient może kontaktować siÄ™ z Argument.

RODO

REKLAMACJA co jeśli się wydarzy?

 
ReklamacjÄ™ dotyczÄ…cÄ… zamówienia możesz zÅ‚ożyć do 7 dni roboczych od jego otrzymania.  ReklamacjÄ™ dotyczÄ…cÄ… różnicy pomiÄ™dzy iloÅ›ciÄ… dostarczonego, a otrzymanego towaru należy zgÅ‚osić w ciÄ…gu 2 dni roboczych od otrzymania przesyÅ‚ki. ZgÅ‚oszenia należy dokonać drogÄ… mailowÄ… lub przez formularz. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 2 dni roboczych od uzyskania wszystkich niezbÄ™dnych informacji. 
 
Reklamacji nie podlegają błędy w tekście, które zaakceptowałeś.
 
Dlaczego? Kiedy otrzymujesz projekt potrzebna nam Twoja pisemna akceptacja. Na etapie projektu wszystko jest do zmiany, wiÄ™c jeÅ›li znalazÅ‚eÅ› coÅ› co nie daje Ci spokoju poinformuj nas o tym jak najprÄ™dzej.
 
Po akceptacji korekta niestety nie bÄ™dzie możliwa, ponieważ Twój projekt jest już w druku.
 
 
Bądźmy partnerami w biznesie, szanujmy własny czas i odpuśćmy niepotrzebny stres.
Czytajmy - a sukces będzie gwarantowany!
 

Jak działamy?

Poniżej znajdziesz warunki współpracy
7  prostych punktach:

BRAWO!

Cieszysz się swoim zamówieniem!

7

Bądź spokojny. Poinformujemy Cię

o gotowoÅ›ci zamówienia do odbioru lub przeÅ›lemy zamówienie (przesyÅ‚ka) pod wskazany adres 

6

Wybierz i zaakceptuj produkt po korekcie, a wówczas my natychmiast przystÄ…pimy do jego realizacji 

5

Otrzymasz od nas projekty do wglÄ…du. Możesz dwukrotnie zwrócić siÄ™ o wykonanie bezpÅ‚atnej korekty do wybranej przez siebie opcji

4

Opłać zaliczkę -

to tylko 50% wartości

zamówienia, które już dla Ciebie projektujemy!

3

SpeÅ‚niliÅ›my Twoje oczekiwania finansowe? 

Zaakceptuj wycenÄ™ i przeÅ›lij nam dane do faktury oraz to
co niezbÄ™dne do realizacji (teksty, fotki, logo, link do strony, fanpage etc.)

2

Przygotujemy wycenę Twojego zamówienia

Chcesz z drukiem? 

Zapoznaj siÄ™ - to zajmie tylko chwilkÄ™ :)

1